Vi søker nye medarbeidere!

Circle K Høylandet er en stasjon som ligger strategisk plassert mellom Ytre Namdal/Helgeland og E6. Vi har mange trofaste kunder som vi tror setter pris på vårt vareutvalg og vår serviceinnstilling. Vi har stor omsetning på mat til folk i farta, og ønsker og videreutvikle dette fremover.

Circle K Høylandet søker nye medarbeidere!

  • Butikkmedarbeider (50-100% stilling)
  • Helgevakt (passer godt til stundenter)

Hvis du er glad i å møte nye mennesker, er motivert, utadvendt og salgsorientert, så er dette jobben for deg. Din hovedoppgave vil være å gi rask og vennlig kundeservice. Vi kan tilby en jobb med varierte arbeidsoppgaver. Du vil arbeide turnus med formiddag, ettermiddag, samt arbeid hver tredje helg.

Livet på stasjonen kan til tider være travel, men vi tror at du vil syns det er sosialt og morsomt også. Sammen med gode kollegaer vil du ha mange varierte oppgaver, få nye utfordringer og samtidig ha det gøy sammen med ansatte og kunder. Som butikkmedarbeider er du en av våre viktigste medarbeidere. Du er den som møter, hilser, smiler og gir god service til våre kunder. Sammen med oss på laget holder du stasjonen i god stand og presenterer stolt våre viktigste kategorier – mat, kaffe og drivstoff.

Dine viktigste oppgaver:

  • Gi rask og vennlig service til kundene våre
  • Liker å jobbe med salg og møte nye mennesker
  • Liker å tilberede og servere mat

Hvem er du som person:

  • Initiativrik
  • Serviceinnstilt
  • Energisk
  • Salgsorientert
  • Lagspiller
  • Fleksibel
  • Omtenksom

Krav til kompetanse:

  • Salgserfaring, men ikke et krav. Vi lærer deg opp
  • Kan norsk, både muntlig og skriftlig
  • Du må være over 18 år, eller bli det i løpet av kort tid

Tiltredelse etter nærmere avtale.

Vil du vite mer om stillingene?

Kontakt: Daglig leder, Marte Bakkan,

Mobil: 919 96 110

Mail: martebakkan@outlook.com

 

Kortfattet søknad med CV sendes på epost til: martebakkan@outlook.com

Søknadsfrist: 25. juli – 2023

Søknadene behandles fortløpende etter hvert som de kommer inn.