AMFI Rørvik

Ønsker du å være med på å videreutvikle vårt kjøpesenter? Vi søker nå etter en engasjert Senterleder/driftsleder til AMFI Rørvik. Du kommer til å ha det overordnede ansvaret for kjøpesenterets drift og utvikling. Vi er ute etter en person som skal fylle kombinasjonsrollen senterleder/driftsleder. Det betyr at du gjerne er markedsorientert med et fokus på aktiviteter og kulturbygging i senteret. Er du samtidig driftsorientert og praktisk anlagt, og liker å utføre vedlikehold, så kan du være den vi søker etter.  

Senteret ligger i sentrum av Rørvik. AMFI Rørvik åpner i mars 2020 med over 20 butikker, og befester da sin posisjon som et regionssenter, og det største mellom Brønnøysund og Namsos.

Arbeidsoppgaver og ansvarsområder er blant annet:

  • Overordnet leder for, og hovedansvarlig for driften av, kjøpesenteret og utleiebygget Skippergata 1.
  • Lang- og kortsiktig resultatutvikling, både økonomisk og kvalitetsmessig.
  • Følge opp og gjennomføre drifts- og vedlikeholdsoppgaver og andre praktiske oppgaver.
  • Tilsyn og rydding i fellesarealer, avfallshåndtering og vedlikehold av utearealer samt sørge for bygningsmessig vedlikehold og reparasjonsarbeid.
  • Markedsføre og profilere kjøpesenteret – med formål om å øke omsetningen.
  • PR- og kommunikasjonsansvarlig – være kjøpesenterets ansikt utad.
  • Samarbeide og opprettholde relasjoner med leietakerne, samt bidra til å bygge en resultatorientert kultur blant leietakerne på kjøpesenteret.
  • Ansvarlig for HMS-arbeidet, samt interne og driftsmessige rutiner.
  • Kontaktperson i sameie mellom kjøpesenter og boliger.

Vi søker deg som:

  • Gjerne har utdanning på høyskolenivå, men lang og relevant praksis/erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning.
  • Har noe erfaring fra tilsvarende stilling, og kan vise til gode resultater.
  • Gjerne har bygg- og/eller driftsteknisk kompetanse, er praktisk anlagt og “tar i et tak” der det trengs.
  • Har gode kunnskaper i Microsoft Office-programmer.
  • Kommuniserer effektivt og godt på norsk, skriftlig og muntlig.
  • Har lederskapserfaring og evner å motivere og inspirere andre.
  • Er ansvarsfull og handlekraftig og arbeider systematisk.

Hva kan du forvente deg av oss?

Dette er en spennende og utfordrende stilling i et hyggelig og hektisk arbeidsmiljø. Som en del av Olav Thon Stiftelsen jobber vi for en langsiktig og bærekraftig utvikling av organisasjonen, som gjør oss til en trygg og god arbeidsplass. Vi er en stor organisasjon, ledende både innen hotell og eiendom, og kan derfor tilby gode karrieremuligheter både nasjonalt og internasjonalt. I Olav Thon Gruppen har vi fokus på intern rekruttering, og det finnes muligheter for deg som ønsker en videre karriere. Videreutvikling av våre medarbeidere er også viktig for oss. I Olav Thon Gruppen får du muligheten til videreutvikling gjennom opplæring og kurs på flere nivåer.

For eventuelle spørsmål om stillingen, ta kontakt med eiendomssjef Eva Johansen på tlf. 959 77 960.

Søknadsfrist: 5. desember 2019

Søknad sendes elektronisk her