Senter- og driftsleder AMFI Rørvik

AMFI Rørvik ligger i sentrum av Rørvik, og er det største kjøpesenteret mellom Brønnøysund og Namsos. Senteret ble bygget ut og åpnet i april 2020 med flere nye butikker og spisesteder. Senteret har i dag 20 butikker, kontorer og leiligheter.

Kjøpesenteret fungerer som en naturlig møteplass for lokalmiljøet i Nærøysund og resten av regionen og har vært en viktig del av satsningen i Rørvik, hvor det bygges for fremtiden med fokus på flere arbeidsplasser og flere besøkende til handel og opplevelser.

Ønsker du å være med på laget og videreutvikle vårt kjøpesenter?

Vi søker nå etter en engasjert senterleder/driftsleder med hovedfokus på drift. Du vil få overordnet ansvar for oppfølging, vedlikehold og utvikling av AMFI Rørvik og det tilhørende utleiebygget i Skippergata 1, som består av diverse kontorvirksomheter og lagerlokaler. Du vil samtidig inneha rollene som sikkerhetsansvarlig og utøvende brannvernansvarlig.

Stillingen rapporterer til eiendomssjef, og vil sammen med eiendomssjef utgjøre ledergruppen for senteret.

Ansvarsområder/arbeidsoppgaver:

  • Overordnet ansvar for daglig drift, ledelse og markedsføring av kjøpesenteret og tilhørende utleiebygg
  • Ansvar for lang- og kortsiktig resultatutvikling, både økonomisk og kvalitetsmessig, samt budsjettansvar for marked, drift og felleskostnader
  • Oppfølging og videreutvikling av relasjoner med leietakere samt bidra til å bygge en vinner- og resultatorientert kultur blant leietakerne på senteret
  • Ansvar for bygningsmessig kontroll og vedlikehold av senteret, herav planlegging og gjennomføring av testing, dokumentasjon og vedlikeholdstiltak tilknyttet bygninger og tilhørende tekniske installasjoner (alarmsentraler, ventilasjonsanlegg, sprinkleranlegg m.m.)
  • Praktisk oppfølging og gjennomføring av daglige operative drifts- og vedlikeholdsoppgaver, som renhold av fellesarealer ute og inne, avfallshåndtering m.m.
  • Oppfølging av ulike vedlikeholds- og serviceavtaler tilknyttet tekniske anlegg, samt oppfølging av eventuelle innleide ressurser og underleverandører
  • Planlegge og tilrettelegge for gjennomføringen av lokale markedsføringsaktiviteter på senteret (kampanjer og arrangementer), i samarbeid med tilgjengelige ressurser på markedsføring og eventuelt eiendomssjef
  • Hovedansvar for HMS-arbeidet, samt interne og driftsmessige rutiner
  • Være en del av sameiet mellom kjøpesenter og boliger

Kvalifikasjoner

  • Noe erfaring fra tilsvarende stilling, gjerne fra eiendomsdrift av større bygg, og kan vise til gode resultater
  • Fagskoleutdanning eller solid praktisk kompetanse innenfor bygg- /driftstekniske fag, som VVS og elektro
  • Ledererfaring, gjerne fra lignende roller
  • Økonomisk forståelse og kostnadsbevissthet
  • Generelt gode datakunnskaper

Personlige egenskaper:

  • Gode evner til å motivere, inspirere og engasjere andre
  • Tillitsfull, serviceinnstilt og en god relasjonsbygger
  • Kommuniserer tydelig og godt på norsk, både skriftlig og muntlig
  • Strukturert og ansvarsbevisst
  • Stor arbeidskapasitet og tar i et tak der det trengs!

Vi kan tilby:

  • En spennende og utfordrende stilling i et hyggelig og godt faglig arbeidsmiljø
  • Videreutvikling, kurs og gode systemer innen teknisk drift
  • Vi er en del av Olav Thon Gruppen-konsernet og har derfor gode karrieremuligheter
  • Ansattfordeler og rabatter

For eventuelle spørsmål om stillingen, ta kontakt med eiendomssjef Eva Johansen på tlf. 959 77 960

Søknad sendes via vårt elektroniske søknadsskjema, som du her. Merk at vi ikke godtar søknader mottatt på epost.

Søknadsfrist: 10. mars 2021