Grong kommune søker avdelingsleder kommunalteknikk med hovedarbeidsoppgaver drift og investeringer innenfor vei, vannforsyning og avløpsbehandling.
Arbeidsoppgaver:
- Avdelingslederansvar med personal og økonomioppfølging, samt oppfølgingsansvar for avdelingens fagområder.
- Bistå med prosjekteringskompetanse til sektoren.
- Deltakelse i prosjekt- og planarbeid.
- Utvikle god samhandling med andre instanser og fagområder.
Kvalifikasjoner:
- Minimum 3 – årig universitets- eller høyskoleutdanning innen VA, anlegg, bygg eller tilsvarende.
- Lang og relevant erfaring kan kompensere for deler av utdanningskravet.
- Relevant ledererfaring fra offentlig eller privat virksomhet kan bli vektlagt.
- Gode skriftlige og muntlige framstillingsevner.
- Erfaring med digitale verktøy.
Personlige egenskaper:
- Kunne jobbe selvstendig, nøyaktig og være faglig trygg.
- Gode samarbeidsevner og evne til å se helheten i en organisasjon.
- Strukturert og systematisk.
Personlige egenskaper vil bli vektlagt.
Vi tilbyr:
- Lønn etter avtale.
- Et godt arbeidsmiljø med fleksibel arbeidstidsordning.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger i KLP.
Tilsetting skjer ellers på de vilkår som framgår av gjeldende bestemmelser og med 6 mnd. prøvetid.
Ønsker du flere opplysninger om stillingen, kan du ta kontakt med kommunalsjef utvikling, Stig Moum. Han treffes på: mob 975 91 045 eller stig.moum@grong.kommune.no
Søknadsfrist: 3. februar 2023.