Er du vår nye teamleder?

Vi er Arvato Financial Solutions og vi leverer profesjonelle finansielle tjenester til både anerkjente internasjonale merkevarer, og respekterte lokale bedrifter – slik at de kan fokusere på deres egen kjernevirksomhet. Våre tjenester omhandler kontantstrøm i alle deler av kundens livssyklus: fra risikovurdering og svindelhåndtering til betaling, faktureringstjenester og inkasso.

Vi ser nå etter en ansvarlig, strukturert og engasjert teamleder til å lede kundeserviceteamet i Rørvik og vi vil at du skal bli bedre kjent med teamet. Du vil bli leder for 14 dyktige mennesker som hver dag jobber for å yte best mulig service. Dette er en gjeng med forskjellig bakgrunn, men felles for de alle er at de gir jernet. De tar imot henvendelser fra skyldnere og jobber for å finne best mulig løsning. Det er en gjeng som er flinke til å motivere hverandre og som har det veldig artig på jobb. De søker nå ny teamleder og ser frem til å ønske deg velkommen inn i gjengen.

Som teamleder har du ansvar for å sikre optimal drift av teamet. Du er i tillegg operativ, med oppgaver på lik linje med de øvrige medlemmene av teamet, dette ved behov. Det anser vi som viktig for at teamleder selv skal være tett på det vi jobber med hver eneste dag. Du vil ha personalansvar for medarbeiderne på teamet og du bør derfor motiveres av å skape et godt arbeidsklima for dine medarbeidere gjennom tydelighet, god struktur og oppriktig interesse for at alle skal trives og utvikle seg. Du er ikke redd for å peke på forbedringsområder og du er flink til å gi ros når det er på sin plass.

Du skal til enhver tid ha god oversikt over bemanningen i avdelingen og følger opp hver enkelt medarbeider. Du har god kontroll på oppgavene i forhold til servicegradene og rapporterer driften ukentlig til din leder. Du deltar aktivt i rekruttering av nye medarbeidere ved behov og du lærer opp nye.

Du vil bli en del av teamledergruppe sammen med Bodil, Morten, Dagrun og Nina. De kan fortelle følgende: Først og frem har vi det veldig artig sammen. Vi setter stor pris på det gode arbeidsmiljøet vi har og er glad for å få være en del av et godt lederteam. Vi motiverer teamene til å nå oppsatte mål og gjennom en god og strukturert arbeidsplan, teammøter og et godt samarbeid, både med hverandre og ledelsen, når vi målene sammen. Det å få være delaktig på utviklingen av bedriften, samt det å utvikle medarbeiderne, det er utrolig givende! Å kunne gi medarbeiderne verktøy til å håndtere arbeidet på en smartere måte, se utviklingen og mestringsfølelsen de får av arbeidet de gjør, det er det beste med jobben.

Arbeidsoppgaver:

Følge opp ajourhold
Organisering og delegering
Delta i teamledermøter
Gjennomføre teammøter
Bidra til nytenking og utvikling
Saksbehandling hovedsakelig på telefon og epost

Kvalifikasjoner:

Gjerne ledererfaring
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
Utpreget serviceorientert og profesjonell
Løsningsorientert og positiv
Har grunnleggende IT kunnskaper (MS Office) og like å jobbe i systemer
Er strukturert, nøyaktig og jobber effektivt

Vilkår:

Et godt og sosialt arbeidsmiljø preget av godt humør
Ledertrening og kontinuerlig utvikling
En selvstendig stilling med utviklingsmuligheter
En spennende jobb i et selskap med store vekstambisjoner
Konkurransedyktige betingelser
Gode pensjons- og forsikringsordninger

Ikke nøl med å ta kontakt om du har spm til stillingen. Vi kjører intervju løpende så legg gjerne inn en søknad i dag!

Søknadsfrist: snarest innen 31.08.21