Kundebehandler

Syns du det er verdifullt å se frem til å møte gode kollegaer hver morgen og være en del av et arbeidsfellesskap i et hektisk miljø hvor DU spiller en viktig rolle? Om du i tillegg er en lagspiller og ønsker å hjelpe andre så håper vi du leser videre her. Vi skal nå ansette to nye kundebehandlere til vårt kundesenter.

Vi vil at du skal møte Morten, han forteller dette om sin arbeidsplass:

«Jeg har vært ansatt i Gothia siden 2017. Jeg har blitt tatt godt imot av et strålende arbeidsmiljø, med gode kollegaer og en spennende bransje i utvikling. Gothia er en sosial arbeidsplass, som promoterer en helsefremmende kultur. Høydepunktene er mange og fremtiden i bedriften er veldig spennende!»

Arbeidsoppgaver:

  • Faktura og betalingshenvendelser
  • Inkassobehandling – muntlig og skriftlig
  • Rettslig og utenrettslig saksbehandling

Vi ser etter deg som er nøyaktig, strukturert og ikke minst serviceinnstilt. Du trives med å ha telefon og PC som arbeidsverktøy, og evner å håndtere flere oppgaver samtidig. Du er en god lagspiller som og bidrar til et godt arbeidsmiljø. Du behersker norsk og engelsk godt, både skriftlig og muntlig. Du må ha god tallforståelse, gjerne økonomisk utdannelse og trives med å jobbe i systemer. Grunnleggende IT-kunnskaper (MS Office) forutsettes.

Arvato tilbyr:

Du vil bli en del av et internasjonalt selskap med store vekstambisjoner. Du kan se fram til en hverdag i fine lokaler, et aktivt og inkluderende miljø med flere sosiale arrangementer og en arbeidsplass hvor du spiller en viktig rolle. Vi har engasjerte ledere som involverer seg i medarbeidernes utvikling.

Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, samt meget gode pensjons- og forsikringsordninger. Vi kjører intervju løpende så legg gjerne inn en søknad i dag!

Søknadsfrist: Snarest og innen 24. mars 2022

Søk på stillingen her24

For nærmere informasjon, kontakt: Head of DC, Roar Bach ved å sende melding her

Om arbeidsgiveren
Arvato Financial Solutions er et internasjonalt teknologiselskap som beriker kundereisen med datadrevne finansielle produkter. Vi er om lag 7000 medarbeidere fordelt på 15 land, og våre kunder strekker seg fra nyetablerte og lokale bedrifter til store og internasjonale selskaper. Fellestrekket er at de håndterer høye volumer av transaksjoner. Vårt viktigste oppdrag er å skape vekst og økt lønnsomhet for våre kunder. Vi legger grunnlaget for smarte beslutninger, og skaper verdi gjennom hele kundereisen, fra fakturering til innbetaling. Det gjør vi ved å erstatte usikkerhet og risiko med trygge og datadrevne finansielle produkter som øker våre kunders likviditet og økonomiske sikkerhet.