Servicetekniker

Vi søker etter en dyktig servicetekniker i Namsos

Som servicetekniker i Lindbak er din hovedoppgave å sørge for at våre tekniske produkter fungerer optimaltDu vil få hovedansvaret for klargjøring, installering og serviceoppfølging på multifunksjonsskrivere, lyd- og bildeløsninger, kaffemaskiner og annet teknisk utstyr slik at våre kunder får utnyttet våre løsninger til det fulle.Som servicetekniker i Lindbak vil du også oppleve å få tillit under ansvar og muligheten til å påvirke egen hverdag. Styrken til Lindbak er evnen til å tilpasse seg det lokale markedet og vi gir stort rom for utvikling i en fleksibel organisasjon. På denne måten skaper vi høyt engasjement, godt miljø og høy trivselsfaktor. Er du engasjert og kunnskapsrik vil du i tillegg ha muligheten for å delta i nasjonale faggrupper eller få regionalt ansvar for spesifikke fagområder.Hos oss vil du være en del av et dyktig team som brenner for at kunden skal få en bedre og mer sømløs hverdag. We make it work. At work. Vi setter alltid våre kunder først og lykkes først når våre kunder lykkes. Det vil selvfølgelig bli gitt god opplæring i produkter og tjenester.Stillingen omfatter gjennomføring av monteringsoppdrag i Namsos og omegn, i tett samarbeid med øvrige montører og selgere.Personen vi ser etter er systematisk, strukturert, effektiv og naturlig opptatt av å gi kundene god service i hele leveranseprosessen.

Du vil bli en del av et selskap som applauderer sine ansatte, en del av et selskap som har en fin miks av høy arbeidskvalitet og godt humør – og som gir godt rom for både tillit og muligheter for utvikling.

Arbeidsoppgaver:

  • Installasjon, service og reparasjoner hos våre kunder i markedsområdet
  • Opplæring og rådgivning til våre kunder på de løsninger vi leverer
  • Ansvarlig for support og kundestøtte sammen med resten av teamet på teknisk avdeling
  • Rapportering til lokal ledelse
  • Bistå til samarbeid på tvers av fagområder

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra teknisk service og reparasjon/vedlikehold av teknisk utstyr er en fordel
  • Gode kommunikasjonsevner og teknisk forståelse
  • Kompetanse innen bruk av IT-verktøy som Microsoft 365 og lignende applikasjoner
  • Førerkort klasse B
  • Mulighet for sikkerhetsklarering

Egenskaper:

  • Engasjert og motivert for å skape gode resultater sammen med sitt team
  • Mål- og resultatorientert
  • Trives i en til tider hektisk hverdag
  • Fleksibel, selvstendig, strukturert og nøyaktig
  • Glad i å jobbe med kunder samt skape gode kundeopplevelser
  • Proaktiv og handlingsorientert

Vi tilbyr:

  • Mulighet for utvikling i et markedsledende selskap i stor vekst
  • Samarbeid med ledende leverandører
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Lønn etter avtale
  • Høy tillit og fleksibilitet

Ta gjerne kontakt om det er behov for mer informasjon.

Søknadsfrist: 3. januar 2024

Ove J Kjærstad, Avdelingsleder

93457719

ove.kjaerstad@lindbak.no

Om arbeidsgiveren

Lindbak er en ledende leverandør av teknologi, interiør og IT til offentlig og privat næringsliv, med et bredt spekter av produkter og tjenester.Lindbak er et solid, familiedrevet selskap, etablert i 1958 under navnet Agnar Lindbak & Co. Konsernet har hovedkontor i Trondheim og vi er til sammen ca. 300 medarbeidere på 29 ulike lokasjoner i Norge med en omsetning i 2022 på 937 millioner kroner.Med våre avdelingskontorer dekker vi hele landet og samarbeider med markedsledende produsenter. Med høyt fokus på service og kundetilfredshet skårer vi meget høyt i kundeundersøkelser, noe vi mener er årsaken til vår store suksess og vekst.

Søk på stillingen her