Vil du forbedre Telenor sine prosesser knyttet til kunde og ordre?
Vi søker deg som kan både løse konkrete oppgaver og bidra til forbedringer i prosesser. Dette innebærer at du aktivt jobber med flere ulike miljøer med problemstiller knyttet til bestillinger/leveranse, data om kunden og ordre. Teamet ditt har ansvar for kundeavtaler, større bestillinger og endringer, samt avstemming av data mellom våre verdikjeder
Vårt ambisiøse mål for fremtiden er å bli våre kunders favorittpartner i deres digitale hverdag. Skal vi lykkes med dette trenger vi gode tekniske prosesser og kontinuerlig forbedring av disse.
Telenor Norge sin faktura- og kredittavdeling i Rørvik er en av de største avdelingene i Telenor utenfor Fornebu, og behandler årlig en kontantstrøm på ca. 30 milliarder fra Telenors kunder. Dette gjøres på en effektiv måte ved å bruke store IT-systemer til ordrebehandling, fakturering og innkreving.
I tillegg til faktura-kredittavdelingen har også Telenor Bedrift et av sine kundesenter med 80 medarbeidere i Rørvik.
Hverdagen din vil bestå av:
- Driftsoppgaver knyttet til våre ansvarsområder
- Prosessforbedring, digitalisering/automatisering (RPA)
- Feilmelding (Incident og Problems)
- Saksbehandling og avvikshåndtering i våre prosesser
- Datauttrekk og analyse – Business Intelligence
- Kravspesifisering (Change)
Vi ser gjerne at du har:
- Minimum 3 år høyere utdanning, fortrinnsvis innen IT
- * Vi oppfordrer nyutdannede til å søke
- Evner til systematisk analyse og koordinering
- Kjennskap til metode og verktøy innen Business Intelligence, SQL eller scripting er ønskelig
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk og engelsk
Hvorfor skal du velge Telenor?
- En utfordrende og interessant arbeidshverdag preget av kontinuerlig læring, i et miljø hvor du har mange å sparre med og lære av
- En organisasjon med høye og høyt forankrede ambisjoner for sikkerhet, og med sikkerhet og samfunnsansvar i hjertet av sin virksomhet
- Gode kantineordninger med flere valgmuligheter
- Kontorlokaler i naturskjønne omgivelser ved Nærøysundet
- Fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontor
- Aksjeprogram for våre ansatte
- God lønn og pensjonsordning
- Annen viktig informasjon:
Vi bakgrunnssjekker kandidater gjennom Semac
Søknadsfrist: 04. april 2021
Antall stillinger: 2
Lokasjon: Rørvik
Søk på stillinger her
Har du spørsmål om stillingen kan du ta kontakt med rekrutterende leder Åke Ivar Rønningen på tlf: 909 45 970
Du må være, eller kunne bli, sikkerhetsklarert
Det er viktig for oss i Telenor å ta hensyn til deg som kandidat i en eventuell intervjuprosess. Vi vil derfor tilpasse intervjuprosessen gjennom å tilby fleksible online intervjumuligheter.