Terminalansvarlig

Sandnes Transport og Terminal AS er en foretrukket logistikkpartner med sammenhengende løsninger for sjø- og landtransport i inn- og utland. Hovedkontor og logistikk-knutepunkt er sentralt plassert midt i landet – i en av landets raskest voksende næringskommuner, Nærøysund.

Terminalansvarlig

Vi søker operativt ansvarlig med gjennomføringsevne og sans for høyt tempo til vår terminal i Ottersøy, Nærøysund. Du vil ha daglig, operativt ansvar for terminalen. Dette omfatter kundekontakt og ordrebehandling, kontroll på vareflyt og ansvar for service og vedlikehold av utstyr. Du vil samarbeide tett med terminalsjef.

Dine kvalifikasjoner:

Du er engasjert, selvstendig og har egenskapene som trengs for å drifte terminalen. Det viktigste er dine egenskaper. Erfaring fra logistikk er en fordel, og du må minimum ha førerkort klasse B og truckførerbevis.

Om deg:

  • Du er en lagbygger som motiverer de rundt deg
  • Du er strukturert, løsningsorientert og ansvarsfull
  • Du har praktisk blikk for ting som skal gjøres i høyt tempo
  • Du har fokus på HMS
  • Du kommuniserer godt på norsk, både muntlig og skriftlig

Sandnes Transport og Terminal er et selskap i vekst. Vi tilbyr gode lønns- og arbeidsbetingelser og utviklingsmuligheter sammen med kompetente kollegaer i et godt arbeidsmiljø.

Søknadsfrist: 12. november 2021

Spørsmål rettes til:
Håvard Sandnes, daglig leder e-post: havard@sandnestransport.no tlf 414 70 602 eller
Roy Hiller, terminalsjef, e-post: roy@sandnestransport.no tlf 950 40 844

Søknad med enkel CV og kopi av sertifikater sendes til havard@sandnestransport.no innen 12. november. Merk henvendelsen med «Terminalansvarlig» i emnefeltet.