HR-rådgiver

Midtre Namdal Avfallsselskap IKS (MNA) er et interkommunalt selskap eid av 12 kommuner i nordre del av Trøndelag. Selskapet ble etablert i 1979 og har med datterselskaper en årlig omsetning på 200 Mkr og 60 årsverk. Vi utfører renovasjon og slam i eierkommunene og behandler avfall fra husstander og bedrifter. Selskapet er sertifisert etter styringssystemkravene i ISO standardene kvalitet, miljø og arbeidsmiljø

I MNA gir vår visjon tenk miljø – skap verdier sammen med våre verdier miljøbevisst, nyskapende og ambisiøs føringer for utøvelsen av vårt daglige arbeid. Sammen med avfallsbransjen i Midt-Norge jobber MNA aktivt med utvikling av bransjen igjennom flere større samarbeid som CIVAC (civac.no) og ReIT (reit.no).

HR-Rådgiver 

For å gjøre oss enda mer attraktiv som arbeidsgiver søker MNA rådgiver HR.

Vil du jobbe med HR/ personal og utvikling? Hos oss får du være en viktig bidragsyter til utvikling og faglig kvalitet, samtidig som du får jobbe med lederstøtte, rekruttering og ulike driftsoppgaver. Stillingen består av en kombinasjon av teamarbeid og selvstendig arbeid og gir mulighet for å jobbe med spennende og varierte oppgaver i et hektisk og positivt miljø. Det er ønskelig med snarlig tiltredelse.

Arbeidsoppgaver:

  • Bistå ledere og medarbeidere i personalrelaterte spørsmål
  • Ivareta personaladministrative oppgaver
  • Bidra til å utvikle og forbedre rutiner og prosesser innenfor personalområdet, herunder sikkerhet og personvern
  • Implementering og drift av HR-system
  • Kompetansekartlegging og kompetanseplanlegging
  • Tilrettelegging for intern opplæring og kurs
  • Delta i prosjekter og arbeidsgrupper ved behov
  • Andre oppgaver kan bli tillagt stillingen alt etter kvalifikasjoner, for eksempel prosjektledelse

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning på høyskole- eller universitetsnivå
  • Relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende formell utdanning
  • God kjennskap til arbeidsmiljøloven og andre relevante lover og forskrifter
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Gode IT-kunnskaper, herunder HR system
  • Kjennskap til digitale opplæringsplattformer
  • Erfaring fra kommunal sektor er en fordel

Personlige egenskaper:

  • Serviceinnstilt, løsningsorientert og selvstendig
  • Nøyaktig, strukturert og ansvarsbevisst
  • Fleksibel og omstillingsdyktig i en hektisk hverdag
  • Være en god relasjonsbygger, ha gode samarbeidsevner
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne 
  • Bidrar til et godt arbeidsmiljø

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:

  • En spennende og variert stilling i et utviklingsorientert selskap
  • Et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Fleksibel arbeidstid
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Lønn og stillingskode vil bli vurdert etter utdanning og erfaring.

Spørsmål om stillinga kan rettes til administrerende direktør Asle Hasselvold, tlf 468 15 800 eller økonomisjef Tone Røttesmo, tlf 909 89 349.

Søknad med CV, kopi av attester og referanser sendes innen 20. februar til: firmapost@mna.no eller Midtre Namdal Avfallsselskap, Barlia kompetansesenter, 7863 Overhalla