Vil du bli vår nye prosjektleder?
Eiendomsavdelingen er ansvarlig for forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av bygningsmassen med utearealer. Helse Nord-Trøndelag`s bygningsmasse utgjør til sammen 100 000 m² fordelt på sykehusbygg, distriktspsykiatriske senter og personalboliger.
Vi har som mål å forvalte, drifte og utvikle Helseforetakets bygninger og yte service som legger til rette for god pasientbehandling. Avdelingen er organisert i fem seksjoner med ansvar for: Forvaltning, utvikling, bygningsmessig drift og renhold. Eiendomsavdelingen er ISO sertifisert i henhold til NS-EN ISO 9001:2015. Avdelingen er godkjent lærebedrift, har medarbeidere med høy faglig kvalitet og et godt arbeidsmiljø.
Vi har 2 ledige stiller som prosjektleder med arbeidssted Levanger og Namsos.
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:
Prosjekt- og byggeledelse for større og mindre byggeprosjekter i Helse Nord-Trøndelag.
- Lede og sørge for god samhandling i bruker- og medvirkningsprosesser
- Lede – og koordinere prosjektorganisasjon i planleggings- og byggeprosessen
- Lede planleggings- og byggemøter
- Ivareta byggherreansvaret gjennom alle faser av byggeprosjektene
- Følge opp byggeprosjekter i forhold til kvalitet, økonomi, fremdrift og HMS/SHA
- Rådgiver for helseforetaket i bygningstekniske spørsmål.
- Bidra til utvikling og forbedring av systemer og rutiner (maler, prosedyrer, sjekklister etc.). Være en pådriver for bruk av digitale verktøy.
Kvalifikasjoner:
- Det søkes en person med relevant høyere utdanning på bachelor- og masternivå, fortrinnsvis byggfag eller teknisk kompetanse.
- Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse.
- Ønskelig med prosjektledererfaring, enten fra entreprenør- og/eller rådgiverbransjen eller som byggherre.
- Gode datakunnskaper, inneha ferdigheter og interesse som trengs for å ta i bruk digitale verktøy.
Vi ser etter deg som:
- Er faglig engasjert, liker utfordringer og tar initiativ til å jobbe frem forbedringer og gode løsninger
- Er beslutningsdyktig og har høy grad av gjennomføringsevne
- Har evne til å se helhet og har god prosessforståelse
- Har god økonomisk forståelse
- Er strukturert, initiativrik, resultat og serviceorientert
- Har gode samarbeidsevner, og evner til å dele kunnskap med andre
- Kommuniserer godt og tydelig, både skriftlig og muntlig
Vi tilbyr:
- Spennende og varierte arbeidsoppgaver i en samfunnsnyttig jobb
- Et godt arbeidsmiljø
- Gode påvirkningsmuligheter på egen arbeidshverdag
- Lønn i henhold til avtale.
- Medlemskap i pensjonsordning, 2 % pensjonstrekk, gruppelivsforsikring og ulykkesforsikring.
Kontaktpersoner: Eiendomssjef Kirsti Sundfær Stubbe, mob: 950 41 138/ 74 09 85 28 eller Fagansvarlig for byggeprosjekt/ prosjektleder Hilde Monica Røstad, mob: 911 23 415/ 74 09 81 52
Søknadsfrist: 9. oktober 2022
Søk på stillingen her