For å kunne ivareta de ulike oppgavene trenger vi derfor å styrke vår tekniske avdeling med en PROSJEKTLEDER PÅ BYGG OG EIENDOM i 100 % stilling for en prosjektperiode på 2 år med muligheter for forlengelse.
Tiltredelse: snarest.
Stillingens ansvarsområder og arbeidsoppgaver:
Bygg og eiendom – primæroppgaver:
- Prosjektutvikling, prosjektledelse, og ivareta kvalitet, økonomi, framdrift og FDV-dokumentasjon.
- Planlegge og prosjektere vedlikeholds- og oppgraderingstiltak på kommunal bygningsmasse.
- Utarbeidelse av konkurransegrunnlag og gjennomføre tilbudsprosess i hht. lov om offentlige anskaffelser.
- Følge opp utførelse og leverandøre som byggherre, oppfølging av innleide rådgivere og konsulenter.
- Ivareta kommunens krav som byggherre i hht. byggherreforskriften
- Identifisere videre behov innenfor enheten og bidra til planlegging av fremtidige tiltak.
- Saksbehandling og rapportering innenfor eget arbeids- og ansvarsområde.
Vi ønsker følgende av deg:
- Byggfaglig bakgrunn på høgskolenivå.
- Fagskoleutdanning kan også være relevant.
- Erfaring med gjennomføring av større og mindre prosjekter med byggherreansvar.
- Kjennskap til offentlige anskaffelser er ønskelig – men ikke et krav.
- Ønskelig med kunnskap om digital infrastruktur – men heller ikke dette et krav.
- Gode samarbeidsegenskaper og en god relasjon- og nettverksbygger.
- Strukturert, resultatorientert og ikke minst ha en god gjennomføringsevne.
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
Personlig egnethet vektlegges i ansettelsesprosessen.
Spørsmål om stillingen kan rettes til:
Teknisk sjef – Johan Andre Grongstad– tlf. 416 60 483
Rådmann – Liv Elden Djokoto – tlf. 450 96 975.
Vi imøteser din elektroniske søknad og skjema finner du på: www.hoylandet.kommune.no
Søknadsfrist: 13. juni 2019