Mai 2021 flytter BIL1DIN inn i bransjens mest moderne anlegg for produksjon og salg av brukte bildeler. I den anledning styrker vi vårt salgsteam. Teamet består i dag av 6 personer som betjener våre verksted- og privatkunder i hele Norge.
Vi søker deg som er ute etter en sosial, spennende og variert hverdag, med et dynamisk team som jobber for å levere kvalitet, service og gode kundeopplevelser. Du skal bidra til at Bil1din er proffmarkedets førstevalg som leverandør av brukte bildeler.
Arbeidsoppgaver
- Betjene kunder via epost, telefon, chat og andre kanaler
- Sikre at leveringer skjer til avtalt tid og kvalitet
- Utarbeide tilbud på leveranse til skadetakster
- Arbeide i team og ta personlig ansvar for resultater og måloppnåelse
- Kundeoppfølging og reklamasjonshåndtering
- Salgsfremmende arbeid
Kvalifikasjoner/egenskaper
- Erfaring med salg- og kundebehandling
- Mestre PC som arbeidsverktøy
- Evne til å fokusere når arbeidsmengden er stor
- Nøyaktig og strukturert
- Service- og kundeorientert – setter kunden i fokus
- Beherske norsk og engelsk meget godt – skriftlig og muntlig
Vi tilbyr
- Jobbe med et profesjonelt salgsteam med fokus på resultater
- En trygg og stabil arbeidsplass i helt nye og moderne lokaler
- God opplæring og tett oppføling av dyktige kolleger
- Et trivelig arbeidsmiljø med sunn bedriftskultur
- God lønn
- Pensjon og forsikringsordninger
- Firmaturer i inn- og utland
Er dette noe for deg, så håper vi å høre fra deg!
Spørsmål og søknad med CV sendes til daglig leder Anders Greftegreff, mob: 977 36 546 – anders@bil1din.no
Søknadsfrist: 28. februar 2021