Fra 1.1.2022 har vi i sentraladministrasjonen i Bindal kommune ledig 60% fast stilling som konsulent
Ansvarsområdet og arbeidsoppgaver:
- Dokumentbehandling
- Elektronisk arkivering
- Veiledning i kommunens sak- og arkivsystem
- Saksbehandling
- Betjening av publikumsmottaket
- Andre arbeidsoppgaver ut fra organisasjonens behov
Vi ønsker at du har:
- Erfaring fra kommunal saksbehandling
- Gode datakunnskaper og interesse for datasystem
- God skriftlig fremstillingsevne
- Kunnskap om bruk av lovverk
- Relevant høyskoleutdanning (relevant realkompetanse kan erstatte utdanningskravet
- Kjennskap til sak- og arkivssystemet Elements er en fordel
Personlige egenskaper:
- Du evner å arbeide målrettet, selvstendig, nøyaktig og effektivt
- Du er serviceinnstilt og har godt humør
- Være fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver og være en bidragsyter til et godt arbeidsmiljø
- Din personlige egnethet vil bli tillagt stor vekt
Vi tilbyr:
- Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver i et aktivt, lærende og engasjerende arbeidsmiljø
Søknadsfrist: 15. november 2021
Spørsmål om stillingen kan rettes til HR-sjef Lena Fuglstad, tlf. 906 29 727 – lena.fuglstad@bindal.kommune.no
For stillingen gjelder tilsetting, lønn og arbeidsvilkår iht. gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, herunder pliktig medlemskap i KLP med 2 % innskudd. Bindal kommune har en ordning med nedskrivning av studiegjeld for innbyggere som er under 35 år. Retningslinjene finnes på www.bindal.kommune.no
Søknad med CV sendes postmottak@bindal.kommune.no innen 15. november 2022.
CV vil bli brukt som grunnlag i utvidet søkerliste. Vitnemål og attester tas med på et eventuelt intervju.