Vil du arbeide med økonomihåndteringen av Telenor sine tjenester?
I denne rollen vil du bidra til at kredittoppgaver håndteres nøyaktig og til korrekt tid. Du vil jobbe tett med både interne og eksterne samarbeidspartnere. Bidra til at vi har kontroll på mottak 25 milliarder i innbetalinger fra Telenors kunder.
Som en del av vårt team vil du jobbe med 16 fantastiske mennesker som alle har arbeidssted Rørvik, en liten kystby i et område i vekst. Her finner du en spennende jobb i en stor internasjonal bedrift og et svært godt sted å bo, omgitt av en majestetisk natur. Avdelingen håndterer fakturering og innkreving, samt relaterte henvendelser for hele Telenor Norge.
I denne rollen vil du få mulighet til å:
- Utføre arbeidsoppgaver tilknyttet innkrevingsprossene våre. Herunder betaling, avstemming, inkasso, analyser og rapportering. Noen arbeidsoppgaver kan oppleves som rutinepreget.
- Problemløsning og prosessforbedring i samarbeid med både eksterne og interne samarbeidspartnere
- Dokumentasjon av prosesser og systemveiledning
- Behandle avvik og iverksette tiltak
Vi ser etter deg som:
- Høyere utdanning innen økonomi. Lang relevant erfaring kan kompensere for utdannelse.
- * Vi oppfordrer nyutdannende til å søke
- Jobber effektivt og er komfortabel med å jobbe mot tidsfrister
- Gode samarbeidsevner
- Kan sette deg inn IT systemer og komplekse verdikjeder
- Har gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig i norsk og engelsk
- Er løsningsorientert og tenker helhetlig
- Er selvstendig og strukturert
Har du erfaring med eller kjenner til en eller flere av følgende systemer er det også en fordel:
- SQL
- Business Intelligence verktøy som QlikView, Business Objects, Power BI, etc
- Avansert Excel-kompetanse
Hvorfor skal du velge Telenor?
- En utfordrende og interessant arbeidshverdag preget av kontinuerlig læring, i et miljø hvor du har mange å sparre med og lære av
- En organisasjon med høye og høyt forankrede ambisjoner for sikkerhet, og med sikkerhet og samfunnsansvar i hjertet av sin virksomhet
- Gode kantineordning med flere valgmuligheter
- Kontorlokaler i naturskjønne omgivelser ved Nærøysundet
- Fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontor
- Aksjeprogram for våre ansatte
- God lønn og pensjonsordning
- Annen viktig informasjon:
Vi bakgrunnssjekker kandidater gjennom Semac
Søknadsfrist: 04. april 2021
Antall stillinger: 2
Har du spørsmål om stillingen kan du ta kontakt med rekrutterende leder Rita Grongstad tlf: 900 99 092
Du må være, eller kunne bli, sikkerhetsklarert
Det er viktig for oss i Telenor å ta hensyn til deg som kandidat i en eventuell intervjuprosess. Vi vil derfor tilpasse intervjuprosessen gjennom å tilby fleksible online intervjumuligheter.